NL

Almere

Teammanager Almere

Kraamzorg is mensenwerk. Kraamzorg is in beweging. Lokale zichtbaarheid, samenwerking en kwaliteit van zorg zijn aspecten die het succes van de organisatie mede bepalen. Ben jij de verbindende schakel tussen medewerkers, klanten en verwijzers? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Bedrijfsinformatie

Zorg in Nederland is de moederorganisatie waaronder de labels van ZiNkraamzorg en de Kraamvogel kraamzorg verlenen. Met ruim 1700 medewerkers biedt Zorg in Nederland kraamzorg in heel Nederland aan zo’n 28.000 gezinnen per jaar.

De functie

Voor Team Almere zijn wij op zoek naar een teammanager voor 24 uur per week.

In deze functie draait het om drie zaken. We willen tevreden medewerkers, tevreden klanten en tevreden verloskundigen. Alles wat je doet, is vanuit dat gedachtengoed.

Je bent als teammanager een lokale ondernemer. Dichtbij je medewerker, klant en verloskundige. In deze key-functie geef je leiding aan één of meerdere teams kraamverzorgenden. Je stuurt op inzet, kwaliteit en hebt oog en aandacht voor de ontwikkeling van je team en individuele medewerkers.

Voor de verloskundige praktijken binnen jouw werkgebied ben jij, uiteraard samen met jouw team, hét gezicht van de organisatie. Je voert voor een deel zelf het intakegesprek bij de klant en evalueert tijdens de zorg of alles naar wens verloopt. Kortom, je weet wat er speelt binnen jouw werkgebied op allerlei vlakken.

Als Teammanager sta je dicht bij je medewerker, klant en verloskundige.

Wie zoeken wij?

Team Almere is een hecht, hard werkend team van kraamverzorgenden. Voor de aansturing van het team zoeken wij iemand met de volgende competenties:

Als teammanager ben je integer, professioneel en eerlijk. Je handelen komt voort uit respect en vertrouwen en is professioneel te noemen. Je hebt kennis en ervaring in de kraamzorg of in ieder geval een grote affiniteit met de geboortezorg.

Als teammanager ben je verantwoordelijk voor de aansturing van de medewerkers, het voeren van functioneringsgesprekken, sollicitatiegesprekken en verzuimgesprekken. Het afhandelen van klantevaluaties en PR activiteiten en het onderhouden van contacten met ketenpartners, zoals verloskundige. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de capaciteitsplanning en een gedeelte van de begroting en doe je een gedeelte van de intakes bij klanten thuis.

Een veelzijdige functie in een leuk en enthousiast team van medewerkers en directe collega’s.

Mensen die werken met passie en plezier en die ervan houden “het te regelen”. Je bent pragmatisch ingesteld, besluitvaardig en resultaatgericht. Je enthousiasmeert en bent toegankelijk en weet mensen te inspireren. Contacten leggen en samenwerking zoeken en versterken ligt in je natuurlijke aard en geeft je energie. Je functioneert op minimaal MBO niveau. In plaats van het benoemen van diploma’s, willen wij het liever hebben over jouw talent. Kom jij ons verrassen met jouw toegevoegde waarde?

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en afwisselende functie voor minimaal 24 uur per week (werktijden in overleg)
  • Een contract voor een jaar, met intentie tot verlenging
  • Salaris volgens CAO Kraamzorg FWG salarisschaal 45 en een prima pakket secundaire arbeidsvoorwaarden

Solliciteren?

Voor meer inhoudelijke informatie over de functie kan je contact opnemen met Imke Wolf Manager geboortezorg 06 53993280

of Marjolijne Damming, teammanager 06-10841300

Solliciteren kan door je motivatie en CV te sturen via onderstaand sollicitatieformulier voor 28 februari 2018.

Gesprekken zullen plaatsvinden in de week van 5-9 maart a.s.

Solliciteer op deze functie

              Geen bestand geselecteerd...
              kies bestand...
              verwijder bestand...
                Geen bestand geselecteerd...
                kies bestand...
                verwijder bestand...